24 września 2008 roku odbyła się XXIV Sesja Rady Miejskiej w Wolsztynie.
Porządek posiedzenia:
1. Otwarcie obrad.
2. Przyjęcie protokołu obrad z poprzedniej sesji.
3. Uchwalenie porządku obrad.
4. Sprawozdanie z działalności Burmistrza Wolsztyna w okresie międzysesyjnym.
5. Sprawozdanie z wykonania budżetu za I półrocze 2008 roku, w tym realizacja inwestycji.
6. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie.
7. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zaciągnięcie zobowiązań wekslowych z przeznaczeniem na zabezpieczenie spłaty pożyczki inwestycyjnej z WFOŚiGW i kredytu z BOŚ na finansowanie zadania pn. „Budowa kanalizacji ściekowej na terenach inwestycyjnych i do składowiska odpadów komunalnych w miejscowości Powodowo, gmina Wolsztyn”, realizowanej przez Związek Międzygminny „Obra”.
8. Podjęcie uchwały w sprawie zaciągnięcia zobowiązania ponad kwotę określoną w budżecie na rok 2008 w latach 2009 – 2013 w związku z realizacją zadania inwestycyjnego przez Związek Międzygminny „Obra”.
9. Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do stowarzyszenia Wielkopolska Lokalna Grupa Działania Kraina Lasów i Jezior.
10. Podjęcie uchwały w sprawie celowości wykonania przebudowy dróg gminnych z wykorzystaniem środków Funduszu Ochrony Gruntów Rolnych.
11. Podjęcie uchwały w sprawie stwierdzenia zaliczenia odcinka ulicy Dworcowej (od drogi krajowej nr 32 w kierunku Urzędu Skarbowego), stanowiącej dotychczas ciąg drogi wojewódzkiej nr 305 Bolewice – Nowy Tomyśl – Wroniec do kategorii dróg gminnych.
12. Podjęcie uchwały w sprawie zaliczenia dróg pozbawionych kategorii dróg powiatowych do kategorii dróg gminnych.
13. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nieodpłatne przejęcie przez Gminę Wolsztyn nieruchomości położonej w obrębie wsi Chorzemin.
14. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia i przystąpienia do realizacji projektu „Nowe życie” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 7.3 Inicjatywy lokalne na rzecz aktywnej integracji.
15. Odpowiedzi na zgłoszone interpelacje.
16. Zapytania radnych.
17. Wolne wnioski i informacje.
18. Zamknięcie obrad.