Kontynuuj W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w "Polityce Cookies".

Wydział Spraw Obywatelskich - Naczelnik Joanna Przybyła

pok. 2 - J. Przybyła, tel. 0 68 347 4 520
pok. 8 - D. Adamczak, K. Tomiak, E. Rogozińska, tel. 0 68 347 4 522 i 347 4 523

Skontaktuj się z nami przy pomocy formularza email [kontakt]

DO ZAKRESU DZIAŁANIA WYDZIAŁU SPRAW OBYWATELSKICH:

1. Prowadzenie spraw  ewidencji ludności miasta i gminy Wolsztyn związanych ze zmianą miejsca pobytu stałego i czasowego do dwóch miesięcy i powyżej dwóch miesięcy oraz zmianami wynikającymi  z aktów urzędu stanu cywilnego.

2. Zawiadamianie Wojskowej Komendy Uzupełnień o zmianach adresowych.

3. Wydawanie zaświadczeń meldunkowych.
           
4. Udzielanie informacji adresowych.

5. Prowadzenie spraw różnych związanych ze szczególnymi przepisami meldunkowymi.
                
6. Prowadzenie spraw o zameldowanie i wymeldowanie w trybie administracyjnym.

7. Zameldowania cudzoziemców przebywających na terenie miasta i gminy Wolsztyn.

8. Prowadzenie stałego rejestru wyborców.

9. Sporządzanie spisów wyborców do przeprowadzenia wyborów, referendum.

10. Przyjmowanie wniosków na wydanie dowodów osobistych i sporządzanie tych dokumentów w systemie elektronicznym.

11. Prowadzenie archiwum dowodów osobistych.

12. Wydawanie zaświadczeń i informacji z akt dowodów osobistych.

13. Wydawanie zaświadczeń o utracie dowodów osobistych.

14. Wydawanie zezwoleń na zbiórki publiczne oraz wykonywanie zadań wynikających z ustawy o zgromadzeniach

«« Powrót    dodaj do facebooka   dodaj do śledzika  
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30

 

WYSZUKIWARKA