Wydział Spraw Obywatelskich - Naczelnik Joanna Przybyła
pok. 2 - J. Przybyła, tel. 0 68 347 4 520
pok. 8 - D. Adamczak, K. Tomiak, E. Rogozińska, tel. 0 68 347 4 522 i 347 4 523
Skontaktuj się z nami przy pomocy formularza email [kontakt]
DO ZAKRESU DZIAŁANIA WYDZIAŁU SPRAW OBYWATELSKICH:
1. Prowadzenie spraw ewidencji ludności miasta i gminy Wolsztyn związanych ze zmianą miejsca pobytu stałego i czasowego do dwóch miesięcy i powyżej dwóch miesięcy oraz zmianami wynikającymi z aktów urzędu stanu cywilnego.
2. Zawiadamianie Wojskowej Komendy Uzupełnień o zmianach adresowych.
3. Wydawanie zaświadczeń meldunkowych.
4. Udzielanie informacji adresowych.
5. Prowadzenie spraw różnych związanych ze szczególnymi przepisami meldunkowymi.
6. Prowadzenie spraw o zameldowanie i wymeldowanie w trybie administracyjnym.
7. Zameldowania cudzoziemców przebywających na terenie miasta i gminy Wolsztyn.
8. Prowadzenie stałego rejestru wyborców.
9. Sporządzanie spisów wyborców do przeprowadzenia wyborów, referendum.
10. Przyjmowanie wniosków na wydanie dowodów osobistych i sporządzanie tych dokumentów w systemie elektronicznym.
11. Prowadzenie archiwum dowodów osobistych.
12. Wydawanie zaświadczeń i informacji z akt dowodów osobistych.
13. Wydawanie zaświadczeń o utracie dowodów osobistych.
14. Wydawanie zezwoleń na zbiórki publiczne oraz wykonywanie zadań wynikających z ustawy o zgromadzeniach