Kontynuuj W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w "Polityce Cookies".

 

Informacja dla osób niesłyszących


Osoby niesłyszące przy załatwianiu spraw w Urzędzie Miejskim w Wolsztynie - mogą skorzystać z tłumaczy migowych z rejestru Wojewody Wielkopolskiego.


Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o języku migowym i innych środkach komunikowania się (Dz. U. Nr 209, poz. 1243) usługa tłumacza migowego przy załatwianiu spraw urzędowych jest bezpłatna. Z usługi mogą skorzystać osoby uprawnione, tj. osoby niepełnosprawne w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. Nr 127, poz. 721 i nr 171, poz. 1016 z pózn. zm.).


Osoba uprawniona zobowiązana jest do zgłoszenia chęci skorzystania ze świadczenia na trzy dni robocze przed planowana wizytą w Urzędzie Miejskim w Wolsztynie.
 

Zgłoszenia można dokonać:
1) telefonicznie - za pośrednictwem osoby trzeciej sprawnej komunikacyjnie,
    pod numer telefonu 68 347 45 00 (Biuro Obsługi Klienta).
2) za pomocą formularza zgłoszeniowego, który po wypełnieniu można:

  • złożyć w Biurze Obsług Klienta,
  • przesłać za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej Urzędu Miejskiego,
  • mailem na adres: bok@wolsztyn.pl lub fax-em na numer 68 384 27 47
     

 Pobierz formularz [PDF] [WORD]

 

 

«« Powrót    dodaj do facebooka   dodaj do śledzika  
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31

 

WYSZUKIWARKA