Kontynuuj W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w "Polityce Cookies".
Certyfikat ISO 9001:2000 dla Urzędu Miejskiego w Wolsztynie
2006-10-04 08:23:50

 

Dnia 4 października 2006 roku w sali sesyjnej Urzędu Miejskiego, o godz. 13:00 odbyła się uroczystość wręczenia Urzędowi Miejskiemu w Wolsztynie certyfikatu jakości ISO 9001:2000. Jest to uwieńczenie długotrwałego procesu związanego z wdrażaniem systemu zarządzania jakością w Urzędzie, który rozpoczął się w listopadzie 2005 roku, kiedy to podjęta została przez Burmistrza Wolsztyna, Pana Andrzeja Rogozinskiego, decyzja o rozpoczęciu działań nad wdrożeniem systemu. W tym też miesiącu ogłoszony został przetarg nieograniczony na "Opracowanie i wdrożenie systemu zarządzania jakością wg normy 9001:2000 dla jednostki organizacyjnej, jaką jest Urzad Miejski w Wolsztynie". Wpłynęło 5 ofert, z których wybrano ofertę TUVPOL sp. z o.o. z Wrocławia, która zaoferowała najniższą cenę.

Dnia 4 stycznia 2006 roku podpisana została umowa pomiędzy Firmą TUVPOL z Wrocławia, a Urzędem Miejskim w Wolsztynie na wdrożenie systemu zarządzania jakością i od tego czasu zaczęły się prace związane z wdrożeniem systemu.

Do przeprowadzenia tych prac powołany został Pełnomocnik do spraw Systemu Zarządzania Jakością, Zespół Sterujący składający się z Naczelników Wydziału oraz auditorzy wewnętrzni rekrutowani spośród pracowników Urzędu. W wyniku wdrażania systemu zidentyfikowanych zostało 7 procesów głównych, 7 procesów  wspomagających oraz 3 procesy zarządcze. Ustanowiona została Księgę Jakości Urzędu Miejskiego w Wolsztynie oraz Polityka Jakości.

W dniach 27 i 28 lipca 2006 roku przeprowadzony został audit certyfikujący, który uzyskał pozytywną opinię przeprowadzających go auditorów oraz zgodę jednostki certyfikującej na przyznanie certyfikatu, którego wręczenie nastąpiło w dniu dzisiejszym.

Dla urzędu najistotniejszą rolę odgrywa Klient. Dlatego podstawowym wyznacznikiem skuteczności funkcjonowania systemu jest spełnienie oczekiwań Klienta – społeczności lokalnej.
Dzięki wdrożeniu systemu zarządzania jakością w Urzędzie  - w naszym samorządzie lokalnym zbudowane zostało nowe podejście do obsługi klienta. Głównym celem jest  zadowolenia klienta, wzajemne zrozumienie i partnerstwo. Uporządkowana została także struktura organizacyjna pod kątem precyzyjnego i jednoznacznego uporządkowania odpowiednich stanowisk do wykonywanych czynności.

 

 


«« Powrót    dodaj do facebooka   dodaj do śledzika  
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30

 

WYSZUKIWARKA