Porządek posiedzenia:
1. Otwarcie obrad.
2. Przyjęcie protokołu obrad z poprzedniej sesji.
3. Uchwalenie porządku obrad.
4. Sprawozdanie z działalności Burmistrza Wolsztyna w okresie międzysesyjnym.
5. Informacja na temat działalności:
- Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.,
- Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej,
- Związku Międzygminnego "OBRA".
6. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Statutu Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Wolsztynie.
7. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie.
8. Podjęcie uchwały w sprawie zarządzenia poboru opłaty skarbowej w drodze inkasa, wyznaczenia inkasentów i określenia wysokości wynagrodzenia za inkaso.
9. Podjęcie uchwały w sprawie określenia zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami Gminy Wolsztyn.
10. Podjęcie uchwał w sprawie powołania Komisji Dyscyplinarnej I i II Instancji.
11. Podjęcie uchwały w sprawie powołania członków Rady Społecznej przy Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Wolsztynie.
12. Podjęcie uchwał w sprawach wyboru przedstawicieli Gminy Wolsztyn do:
a) Stowarzyszenia Gmin i Powiatów Wielkopolski,
b) Związku Miast Polskich,
c) Stowarzyszenia Gmin Rzeczypospolitej Polskiej Euroregion "Sprawa - Nysa - Bóbr",
d) Stowarzyszenia "Wielkopolski Ośrodek Kształcenia i Studiów Samorządowych",
e) Związku Międzygminnego "OBRA",
f) Stowarzyszenia Gmin Nadodrzańskich.
13. Odpowiedzi na zgłoszone interpelacje.
14. Zapytania radnych.
15. Wolne wnioski i informacje.
16. Zamknięcie obrad.