Od 7 do 11 marca br. w Berlinie odbyły się największe targi branży turystycznej na świecie. W tym roku podczas Międzynarodowej Giełdy Turystycznej ITB w Berlinie, w Polskim Pawilonie, przy stoisku województwa Wielkopolskiego, promowana była Wolsztyńska Parowozownia. Wolsztyńskie Parowozy "zapraszały" wszystkich wchodzących do Polskiego Pawilonu. Na dużym ekranie, kilka razy dziennie prezentowany był film o parowozach i o Wolsztynie. Przed stoiskiem "Parowozowni" ustawiono atrapę semafora z napisem Wolsztyn oraz baner ze zdjęciem parowozu Ok22-31 na obrotnicy, herbem i logo miasta "Wolsztyn pełną parą". Dużym zainteresowaniem cieszyły się wszystkie foldery i pocztówki z parowozami, jednak "hitem" okazał się nowy gadżet reklamowy - szlaka z parowozu pakowana w przezroczysty celofan ze słomianą kokardką i zaproszeniem na tegoroczną paradę parowozów, która odbędzie się 28 kwietnia br.
Wolsztyńskie stoisko odwiedziło bardzo dużo gości. Były to osoby, które były już w naszym mieście i znają naszą największą atrakcję, jaką są parowozy, a także rzesze osób, które dopiero w Berlinie dowiedziały się o wciąż jeżdżących parowozach. O wolsztyńskich parowozy słyszał Steffen Müller, najpopularniejszy w Polsce Niemiec z programu telewizyjnego "Europa da się lubić", który osobiście odwiedził nasze stoisko.
Jak podają organizatorzy ITB w roku 2006 berlińskie targi odwiedziło ponad 162.000 gości, a liczba wystawców wynosiła prawie 11.000. W tym roku liczby te z pewnością będą większe.