Kontynuuj W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w "Polityce Cookies".
Efekty medialne Parady Parowozów
2007-05-17 08:23:50

Zgodnie z informacją opracowaną przez Rzecznika Prasowego PKP S.A. z Warszawy odnośnie efektów medialnych jakie przyniosła Parada Parowozów w Wolsztynie ekwiwalent reklamowy wszystkich publikacji prasowych i telewizyjnych poświęconych paradzie wyniósł w tym roku 491 tysięcy złotych. Oznacza to, iż gdyby zakupić jedną reklamę Parady Parowozów,  równoważną owym publikacjom, to po zsumowaniu wartość wszystkich informacji prasowych i czasu  antenowego, w którym relacjonowano tegoroczną paradę, należało by wydać na ten cel 491 tysięcy złotych.
Dla porównania w roku 2006 wartość ta wynosiła 120 tysięcy złotych.

«« Powrót    dodaj do facebooka   dodaj do śledzika  
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30

 

WYSZUKIWARKA