Kontynuuj W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w "Polityce Cookies".
Trzecia edycja warsztatów regionalnych Akademia PARP
2007-07-04 08:23:50

Trzecia edycja warsztatów regionalnych Akademia PARP!

Rusza trzecia edycja warsztatów regionalnych Akademii PARP! Celem tych spotkań jest przygotowanie uczestników do korzystania ze szkoleń internetowych. Będzie można również osobiście poznać opiekunów szkoleń, tutorów oraz innych uczestników Akademii PARP. Spotkania będą przeprowadzane w wybranych województwach – mazowieckim, lubelskim, pomorskim, zachodniopomorskim, lubuskim oraz świętokrzyskim, śląskim i wielkopolskim.

Akademia PARP to portal edukacyjny skierowany do pracowników i właścicieli firm z sektora MMŚP. Warsztaty dają możliwość zapoznania się z zakresem oraz obsługą szkoleń internetowych. Jest to również okazja do spotkania się z innymi przedsiębiorcami i pracownikami MMŚP oraz uczestnictwa w wykładzie obejmującym wybrane zagadnienia z nowych szkoleń internetowych, poprowadzonym przez eksperta.

Działalność Akademii PARP zainaugurował warsztat w Warszawie 20 listopada 2006. Kolejne odbyły się w Koninie, Sopocie, Koszalinie, Gliwicach, Nowej Soli, Kielcach, Chełmie, Bydgoszczy, Olsztynie, Suwałkach, Tarnowie, Rzeszowie, Legnicy, Opolu i Łodzi. W sumie wzięło w nich udział prawie trzystu przedsiębiorców z mikro, małych i średnich firm.

Serdecznie zapraszamy przedsiębiorców z firm MSP do udziału w bezpłatnym warsztacie regionalnym Akademii PARP, który odbędzie się 11 lipca w Lesznie w Urzędzie Miasta, ul. Karasia 15, o godzinie  10:00!

Liczba miejsc jest ograniczona – decyduje kolejność zgłoszeń.

Więcej informacji i zapisy na warsztaty na portalu Akademii PARP: www.akademiaparp.gov.pl
Infolinia z opiekunami - pracujemy od poniedziałku do soboty w godz. 8-20: 
0-801 444 677 (0-801 444 MSP)


W czerwcu 2007 uruchomimy trzy nowe, interaktywne i multimedialne szkolenia internetowe, które dopasowane są do potrzeb pracowników i właścicieli mikro, małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP).

Zakres tematyczny nowych szkoleń internetowych to:
 
Negocjacje handlowe w MŚP – szkolenie przedstawia tematykę negocjacji - sposoby prowadzenia negocjacji, komunikację w negocjacjach, przebieg procesu negocjacyjnego. Uczestnicy poznają cechy dobrego negocjatora, etykę biznesową oraz style negocjowania partnerów różnych narodowości. Dużo uwagi poświecono trudnym sytuacjom w negocjacjach - sytuacjom konfliktowym oraz podstępom i trikom negocjacyjnym.

Praktyczne zarządzanie personelem w MŚP – w szkoleniu omówione są kwestie dotyczące podstawowych cech stosunków pracy w małych firmach, zarządzania zespołem i komunikacji w przedsiębiorstwie. Przedstawia metody oceny pracowników i szkoleń oraz zastosowania szkoleń e-learning w MŚP. W szkoleniu zawarto elementy prawa pracy, zagadnienia dotyczące równouprawnienia oraz informacje
o zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.

Praktyczne zagadnienia public relations i marketingu w MŚP - szkolenie wyjaśnia na czym polega rola PR w firmach MŚP. Uczestnik poznaje zasady pisania notek i artykułów oraz zagadnienia PR zewnętrznego i wewnętrznego, metodę marketing mix. Dużo miejsca poświęcono relacjom z mediami, budowaniu wizerunku firmy, jak zorganizować konferencję prasową i na czym polega uczestnictwo w targach i wystawach. W szkoleniu omówione są działania promocyjne oraz wybrane narzędzia reklamy i sponsoringu. 

Zapraszamy na nasz portal:
www.akademiaparp.gov.pl

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

«« Powrót    dodaj do facebooka   dodaj do śledzika  
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30

 

WYSZUKIWARKA