Kontynuuj W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w "Polityce Cookies".
10 lat Wielkopolskiej Organizacji Turystycznej
2014-06-02 10:53:57

Ponad 1,3 mln egzemplarzy wydawnictw promocyjnych, 254 wystąpienia promocyjno – targowe w kraju i zagranicą, blisko 6 mln odwiedzających portale internetowe Wielkopolski to wybrane efekty działalności Wielkopolskiej Organizacji Turystycznej w okresie ostatnich 10 lat.

Wielkopolska Organizacja Turystyczna obchodzi aktualnie swój jubileusz 10 – lecia działalności. W dniu 27 maja br. na specjalnie z tej okazji zorganizowanej konferencji prasowej Zarząd Wielkopolskiej Organizacji Turystycznej podsumował dotychczasową działalność stowarzyszenia.

Przez cały okres swojego istnienia WOT odnotowuje dynamiczny rozwój, zarówno pod względem organizacyjnym, jak i zakresu  działania. 10 lat temu organizację stworzyło 18 członków założycieli. Aktualnie WOT zrzesza ponad 90 podmiotów (na koniec ubiegłego roku organizacja liczyła 89 członków), którymi m.in. są: samorząd województwa wielkopolskiego; miasta, gminy i powiaty; stowarzyszenia; przedsiębiorstwa i uczelnie wyższe.

Systematycznie wzrasta również budżet organizacji. Coraz większą pozycję budżetową stanowią środki unijne, dzięki którym Wielkopolska Organizacja Turystyczna zrealizowała kilka projektów unijnych zarówno o charakterze infrastrukturalnym, jak i promocyjnym. Jednym z przykładowych działań WOT z udziałem środków unijnych jest umieszczenie przy autostradzie A2 turystycznych znaków drogowych E 22b informujących o największych atrakcjach turystycznych regionu. Aktualnie WOT realizuje projekt unijny, w ramach którego jest realizowana kampania wizerunkowa dotycząca Wielkiej Pętli Wielkopolski.

Wielkopolska jest ponadto obecna ze swoją ofertą na bardzo wielu imprezach targowych, zarówno w kraju, jak i za granicą. Dużym zainteresowaniem w regionie cieszą się również giełdy turystyczne promujące oferty turystyczne regionu adresowane do Wielkopolan. W sumie pracownicy biura WOT w ciągu minionej dekady spędzili 606 dni! na różnych stoiskach reklamujących Wielkopolskę.

WOT może także pochwalić się bardzo dużą ilością materiałów promocyjnych. Organizacja jak do tej pory wydała 77 różnych tytułów, dostępnych w 6 wersjach językowych. Wszystkie aktualne wydawnictwa są dostępne w wersji cyfrowej na stronie www.wielkopolska.travel.

Działania WOT to również wiele innych obszarów działania – m.in. szeroka działalność w Internecie i w mediach społecznościowych, współpraca i certyfikacja punktów IT w regionie, działalność wielkopolskiej kapituły turystycznych znaków drogowych, współpraca z mediami i działalność z zakresu Public Relations, organizacja wizyt studyjnych dla dziennikarzy i blogerów.

 

 

Raport 10 lat WOT - [PDF 12mb]

 



 

«« Powrót    dodaj do facebooka   dodaj do śledzika  
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

 

WYSZUKIWARKA